Кошик
97 відгуків
+380 (97) 846-89-86
+380 (96) 892-79-29
+380 (98) 636-98-47
IKR Group - твій надійний постачальник обладнання та комплексних рішень
Кошик

Молочний ринок — зростання, тенденції та прогноз (2019 — 2024)

Молочний ринок — зростання, тенденції та прогноз (2019 — 2024)

Світове виробництво молока у 2018 році оцінювалося в 843 млн тонн, проти 811 млн т у 2017 р. Це продиктовано зростанням виробництва в Індії, Туреччині, Європейському Союзі, Пакистані, Сполучених Штатах Америки та Аргентині. Воно компенсувало навіть зниження виробництва у Китаї та Україні.

На світовому ринку серед готових до вживання молочних продуктів домінують молоко, потім масло, сир, йогурт і заморожені десерти. Останні залишаються найбільш швидкозростаючим ринком у світі. Стимулювання світового попиту на молочну продукцію зумовлено зростанням загальної кількості населення, збільшенням доходів та розширенням свідомості здоров'я.

Ключові ринкові тенденції

Останніми роками динамічно розвивається напрямок молочної продукції, яка не містить лактозу. Зростаючий попит на неї викликаний досить значною кількістю людей, які мають лактозну непереносимість. Зокрема, у США таких людей більше 5%, у Європі ― 10%, а в Китаї ― 90% населення мають непереносимість лактози. Безлактозні молочні продукти стимулюють продажі на цих ринках, а пропозиція таких товарів стає все більш диверсифікована. Сполучені Штати виробляють 29% всієї безлактозної їжі, що споживається у всьому світі. Середньорічне зростання такого ринку оцінюється в 7%.

Зростанню неабияк сприяють країни які розвиваються, куди світовий експорт молокопродуктів сягає понад 50%. Якщо західний ринок демонструє млявий ріст, спричинений перенасиченням, конкуренцією та інноваційними продуктами, то країни, що розвиваються ростуть більш високими темпами, керуючись свідомістю здоров'я.

Південна Америка є найбільш швидко зростаючим регіоном, за яким йдуть Близький Схід і Африка. Разом з тим, попит на молочні продукти швидко зростає в усьому світі. Це, в свою чергу, стимулює модернізацію молочного виробництва в зростаючих економіках. А ефективне та стале виробництво молочної продукції в цих країнах, в свою чергу відіграє велику роль у забезпеченні зростаючого населення світу.

Ландшафт конкурентності

Молочні продукти є ключовою частиною продовольчого життя, яка присутня як у громадському обслуговуванні, так і в товарах як кінцевий продукт (наприклад, молоко або йогурт), або як критичний матеріал для знакових продуктів, таких як піца. Враховуючи це, молочні продукти є мікрокосмосом харчової промисловості. Ринок молока ― це дуже величезний ринок, на якому працюють багато компаній породжуючи високу конкурентність. Основними світовими гравцями тут є Nestle, Lactalis, Danone, Фонтерра, Frieslandcampina. Разом з тим, внаслідок динамічного характеру ринку, зростаючого попиту, невеликих бар'єр єрів на вході тут знайдеться місце і для нових компаній.

Джерело: Аналітичний відділ АВМ за матеріалами Mordor Intelligence

Інші новини

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner