Кошик
100 відгуків
+380 (97) 846-89-86
+380 (96) 892-79-29
+380 (98) 636-98-47
IKR Group - твій надійний постачальник обладнання та комплексних рішень
Кошик

Поршні холодильного компресора

Розрізняють дискові і тронковые поршні. Дискові ковзні застосовують у крейцкопфних компресорах. Висота дискового поршня у вертикальних компресорів визначається з умови розміщення на ньому ущільнювальних кілець, а в горизонтальних крім того, необхідною опорною поверхнею, що сприймає вага поршня. При горизонтальному розташуванні поршень нижній своєю частиною спирається на поверхню циліндра (дзеркало) і, як правило, має баббитовую подушку. Цю частину поверхні обробляють по посадці другого класу точності, а у верхніх двох третин бічній поверхні зменшують радіус на 0,5...0,8 мм для оберігання від заїдання поршня при зносі його опорної поверхні. У вертикальних крейцкопфних компресорах зазор між циліндром і поршнем зазвичай становить 0,01... 0,02 діаметра поршня.

Тронковые поршні з розвиненою бічною поверхнею (для сприйняття нормальних сил кривошипно-шатунного механізму) застосовують у безкрейцкопфних компресорах. Тронковые виконують з високоякісних чавунів або алюмінієвих сплавів. Для малих поршнів (діаметром до 50 мм без ущільнювальних кілець) застосовують чавун, алюмінієві сплави або низьковуглецеву автоматну сталь.

Отвори в бобышках поршня забезпечують, як правило, плаваючу посадку пальця, проте виготовляють компресори у яких палець закріплений у поршні нерухомо, і тоді бобишки мають відповідну конструкцію.

У вітчизняній практиці було широко поширене використання для компресорів поршнів від масових автомобільних двигунів. Новий ряд компресорів у зв'язку з застосуванням кільцевих клапанів, коли вигідно виконувати днище з витискувачем мертвого об'єму, спроектований з оригінальними поршнями.

в виде галереив виде списка

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner